Надішліть, будь ласка, фото серійного номера обладнання (серійний номер знаходиться з тильного боку, на наклейці) до нас на support@bas-ip.com.ua та вкажіть e-mail, під яким ви реєструвалися на sip.bas-ip.com.
За один серійний номер ми включимо до вашого облікового запису можливість додавання 5 віртуальних номерів.
Так, практично всі наші монітори та панелі викликів підтримують живлення за технологією PoE.
Для того, щоб дізнатися, чи підтримує PoE певна модель пристрою, зайдіть в каталог (https://www.bas-ip.com.ua/catalog) і далі зайдіть на сторінку продукту, в технічних характеристиках пристрою ви знайдете потрібну інформацію.
Так, це реалізовано за допомогою протоколу SIP. Для цього потрібно встановити програму BAS-IP Intercom. Після – зареєструватися в сервісі sip.bas-ip.com та отримати SIP номери.
Далі потрібно привласнити ці номери панелі виклику та смартфону і згідно з інструкцією налаштувати виклик на ваш додаток на вашому мобільному пристрої. У результаті, знаходячись будь-де і маючи доступ до інтернету, ви зможете приймати виклики з вашої викликової панелі на свій мобільний телефон.
Вона може:
• здійснювати внутрішній відеозв’язок між абонентами;
• здійснювати зв’язок із консьєржем та службами житлового комплексу;
• здійснювати відеоспостереження та запис фото відвідувачів;
• здійснювати інформаційне оповіщення власників квартир адміністрацією як окремих будинків, так і цілих житлових комплексів;
• створювати з урахуванням індивідуального модуля систему «розумний будинок»;
• перебуваючи у зоні дії домашнього Wi-fi, можливість керування системою з мобільного телефону (iPhone, Android);
• можливість отримання дзвінка на мобільні пристрої, використовуючи SIP-протокол;
• необмежену кількість пристроїв у системі та відстань між ними;
• швидке оновлення програмного забезпечення;
• унікальний дизайн усіх моделей
Кількість панелей, що підключаються, до пульта консьєржа залежить від завдань, поставлених системі. Для дзвінка з панелі на монітор консьєржа можна підключити до 99 багатоквартирних панелей і до 1000 індивідуальних панелей. Більше не можна у зв’язку з обмеженням адресного простору. Монітор консьєржа може бути один на всю систему, тому він може підключатися до всього пулу встановлених викликових панелей і робити на них виклик (оповіщення на панелі). Їхня кількість у мережі може бути до 10 тисяч багатоабонентських та 10 мільйонів індивідуальних панелей.
При спрацюванні тривожних датчиків, підключених до шлейфів сигналізації та індивідуального монітора, інформація про це з’явиться на екрані внутрішнього монітора та тривожному виході внутрішнього монітора, також інформація прийде на комп’ютерне програмне забезпечення. При використанні протоколу SIP можливе надсилання повідомлень і виклик на SIP обліковий запис.
Комп’ютерне програмне забезпечення може виконувати такі функції:
• надсилати текстові повідомлення на внутрішні монітори;
• здійснювати моніторинг активних пристроїв у мережі;
• здійснювати моніторинг охоронних шлейфів сигналізації, внутрішніх моніторів;
• реєструвати та видаляти картки доступу на контролерах викликових панелей;
• переглядати проходи картами доступу.
Не знайшли відповідь на своє запитання?
Скористайтеся нашою формою та
задайте своє питання