16 Мая, 2020

Link – це програмне забезпечення для централізованого керування доступом та обладнанням BAS-IP у житлових комплексах та офісних центрах різної складності. Воно дозволяє гнучко керувати всім функціоналом домофонної системи із будь-якої точки світу.

BAS-IP Link

Робота з Link можлива на будь-якому пристрої: комп’ютері, планшеті
або смартфон під управлінням будь-якої операційної системи.


• Для безпеки даних передбачена зручна система резервного копіювання та відновлення інформації. Ви можете не турбуватися про її безпеку.

• Link доступний як хмарний сервіс, але в той же час для забезпечення додаткової конфіденційності його можна встановити локально для свого об’єкта.

У системі є кілька типів користувачів: адміністратор, менеджер, користувач. Для кожного типу облікового запису існує свій набір можливостей адміністрування.


Основні функції

  • У Link присутні особисті кабінети з різними правами для різних типів користувачів: адміністраторів, консьєржів та мешканців.
  • Створення та управління об’єктами будь-якої складності. Адміністратор може створювати об’єкти будь-якого розміру та структури, формувати їх у групи, надавати консьєржам та користувачам різні права всередині цих груп.
  • Гнучке управління СКУД — створення гнучких правил доступу з розкладами для кожного користувача в системі та автоматичне їх завантаження на пристрої.
  • Гостьовий доступ — надання доступу до певних зон на вказаний час або кількість проходів для гостей прямо з особистого кабінету.
  • Підтримка ідентифікаторів особи — можливість завантажувати фотографії мешканців у Link, де вони конвертуватимуться в хеші та передаватимуться на панелі, як і інші ідентифікатори.
  • Також їх можна автоматично прив’язувати до правил доступу або використовувати для тимчасового доступу.
  • Серверне ухвалення рішень про допуск. У цьому режимі панелі викликів не зберігають дані про ідентифікатори та коди, а щоразу передають їх на сервер для прийняття рішення про допуск.
  • Централізоване керування пристроями: пошук, додавання до системи, налаштування, оновлення та резервне копіювання.
  • Можливість надсилання сповіщень на вибрану групу пристроїв — створення правил оповіщення для груп пристроїв: вказуються пристрої, вибираються mp3 записи для відтворення, запускається автоматично на потрібний час за розкладом або вручну.
  • Вбудований сервер телефонії: підтримка push нотифікацій у програмі BAS-IP Intercom, автоматична генерація номерних планів залежно від прав користувачів, автоматична генерація телефонних книг для панелей, автоматичний запис налаштувань телефонії у підключені пристрої (налаштування SIP, правила переадресації).
  • Вбудований SIP клієнт консьєржа: прийом та здійснення відеодзвінків, відкриття замків панелей, черга/утримання/історія викликів, телефонна книга.
  • Журналування та аудит системи. Запис усіх подій з пристроїв: піднесення ідентифікаторів, введені коди, відкриття замків з пристроїв, що викликаються, запис викликів і всіх дій всередині системи та багато іншого.
  • Підтримка маркування записів у журналі — можливість створювати маркери користувача, наприклад «Неплатник» або «Очікує на посилку».

Адміністратор та Менеджер можуть створювати зони доступу в об’єктах та між ними, забороняти доступ у зазначені дати та проміжки часу за допомогою тимчасових правил доступу для ідентифікаторів та виданих користувачам кодів доступу.

Адміністратор може запускати опитування користувачів, після – отримувати статистику (кількість людей, які побачили опитування та які брали участь у ньому) та результати.

BAS-IP Link

Для кінцевого користувача Link буде виглядати як звичний йому за багатьма іншими сервісами особистий кабінет, увійшовши до якого він зможе управляти налаштуваннями встановленої в його квартирі домофонної системи BAS-IP і давати доступ гостям до проходу на територію комплексу.


BAS-IP Link Guest Access

Гостьовий доступ

Мешканці комплексу можуть надавати гостьовий доступ відвідувачам.

Наприклад, чекаючи на доставку кур’єра, для нього може бути створений спеціальний доступ, обмежений за часом або кількістю проходів, яким він зможе зайти на територію комплексу, відкрити двері в під’їзд і перебуваючи вже біля дверей квартири, натиснути на кнопку панелі виклику і вручити замовлення.

 

 

 


Як це працює?

Житель комплексу (або керуючий об’єктом) заходить в особистий кабінет Link, і бачить там ті панелі виклику (і двері, якими вони керують), які доступні для даного користувача. Після вибору тих, куди потрібен доступ, система генерує спеціальне посилання, яке мешканець комплексу відправляє на номер телефону (email або месенджер) гостя. Гість отримує посилання на доступ. Коли він приїжджає на місце, він відкриває посилання на своєму смартфоні та бачить кожну з панелей та кнопку “Відкрити” біля неї. Після натискання на кнопку двері відкриваються.

Система гостьового доступу дуже гнучко налаштовується. У ній можна легко налаштувати:

– кількість проходів;
– точки проходів;
– час, протягом якого ці правила працюють і багато іншого.