Чи записують панелі виклику відео з камер у режимі «сну»?

Усі панелі виклику BAS-IP транслюють потік RTSP для можливого запису відео з камери на відеореєстратор.

Чим забезпечується захист домофонної системи від зловмисників?

Крім можливості завдання складних паролів для доступу в web-інтерфейс, викликові панелі BAS-IP мають вбудований програмний захист, а всі бази даних зашифровані.

Як довго здатні працювати панелі виклику при відключенні електроживлення?

Все залежить від джерела безперебійного живлення. Реалізувати її можна, підключивши акумулятор на 12 мА/год до блоку живлення BAS-IP UPS-DP. Це дасть 4-5 годин безперервної роботи панелей виклику BAS-IP (час роботи залежить від ємності акумулятора).

Чи потрібна для віддаленого доступу до домофону через зовнішня IP-адреса?

Якщо для доступу до монітора через BAS-IP Intercom використовується протокол SIP, то зовнішня IP-адреса не потрібна, але необхідно вимкнути фільтрацію SIP трафіку в мережевих налаштуваннях вашого маршрутизатора.

Чи є можливість інтеграції з приватною системою «розумний дім»?

Так, ми можемо відкрити API індивідуально для монітора клієнта. Для цього надішліть відповідний запит [email protected].

Чи можна розширити кількість керованих реле у панелі виклику AV-01MFD?

Так, підключивши модуль керування двома замками BAS-IP SH-42.

Чи можна встановити програму для прийому дзвінків із викликних панелей на ПК чи ноутбук?

Ви можете встановити SIP-клієнт на Windows, MacOS або Linux, за допомогою якого можна приймати дзвінки з викликів панелей BAS-IP, отримувати відео і відкривати двері.

Якщо у мене немає коробки з QR-кодом, як мені зареєструватися на sip.bas-ip.com?

Надішліть, будь ласка, фото серійного номера обладнання (серійний номер знаходиться з тильного боку, на наклейці) до нас на [email protected] та вкажіть e-mail, під яким ви реєструвалися на sip.bas-ip.com.

За один серійний номер ми включимо до вашого облікового запису можливість додавання 5 віртуальних номерів.

Чи можу я отримати виклик із мого домофону на мобільний пристрій?

Так, це реалізовано за допомогою протоколу SIP. Для цього потрібно встановити програму BAS-IP Intercom. Після – зареєструватися в сервісі sip.bas-ip.com та отримати SIP номери.

Далі потрібно привласнити ці номери панелі виклику і смартфону і згідно з інструкцією налаштувати виклик на ваш додаток на вашому мобільному пристрої. У результаті, знаходячись будь-де і маючи доступ до інтернету, ви зможете приймати виклики з вашої викликової панелі на свій мобільний телефон.

Як зберегти логи з мобільного додатку?

Для того, щоб зберегти логи, необхідно включити налагодження. В залежності від операційної системи телефону, налагодження включається таким чином:

Android. У меню «Налаштування» — «Додатково» поставити галочку навпроти «Налагодження» і здійснити виклик. Після цього перейдіть до розділу меню «Про програму» та натисніть кнопку «Надіслати журнал». Вам буде запропоновано зберегти журнал різними способами – вибираємо зручний та зберігаємо.

iOS. У меню «Налаштування» — «Додатковий» — «Налагодження» вибрати пункт «All». Здійснити виклик і після цього перейти до «Налаштування» – «Додатковий» – «Налагодження» та натиснути «Send Logs».

Чи можна використовувати смартфон без підтримки NFC для роботи з мобільним доступом BAS-IP UKEY?

Технологія мобільного доступу UKEY функціонує як NFC (Near Field Communication), так і за допомогою BLE (Bluetooth Low Energy). На смартфонах з ОС Android ви можете задавати пріоритетність способу передачі ідентифікатора (NFC або Bluetooth) щодо смартфонів з iOS — там є NFC.

Чи можна використовувати тільки панель виклику, без відеодомофона, і керувати нею зі смартфона?

Так, ви можете використовувати панель виклику без відеодомофона. Ви зможете налаштувати її для чотирьох SIP акаунтів (4-х користувачів). Також можливо реалізація рішення для офісів: підключити викликову панель по SIP протоколу до IP АТС і налаштувати виклик на потрібного абонента.

Чи можна підключити до домофонної системи камери BAS-IP будь-якого виробника?

До домофонів BAS-IP можна підключати IP камери будь-якого виробника за допомогою RTSP потоку.

Чи можна за протоколом SIP використовувати обладнання різних виробників?

Ви можете комплектувати домофонну систему обладнанням різних виробників за умови, що воно підтримує стандартний SIP 2.0. Якщо пристрої підтримують цей протокол, вони працюватимуть в одній системі.

Чи передається інформація про осіб, що пройшли в приміщення, в загальну систему?

У веб-інтерфейсі викликів панелей BAS-IP є розділ «Журнали», в яких логуються всі події. Під час розриву зв’язку з сервером всі події записуються в пам’ять панелі, а після відновлення зв’язку з сервером, вся інформація передається на нього.

Як клієнту можна генерувати гостьовий доступ за допомогою BAS-IP Link?

Надати гостьовий доступ можна як звернувшись на пост охорони, так і самостійно, не виходячи із квартири. Для цього потрібно відкрити вбудований монітор BAS-IP браузер, виконати вхід до свого особистого кабінету в BAS-IP Link і згенерувати код доступу для подальшої передачі гостю.

Чи сумісні ваші монітори/панелі із пристроями сторонніх виробників?

Так, якщо пристрої інших виробників підтримують протокол SIP (RFC 2543).

Чи підтримує ваше обладнання Power over ethernet?

Так, практично всі наші монітори та панелі викликів підтримують живлення за технологією PoE.

Для того, щоб дізнатися, чи підтримує PoE певна модель пристрою, зайдіть в каталог (https://www.bas-ip.com.ua/catalog) і далі зайдіть на сторінку продукту, в технічних характеристиках пристрою ви знайдете потрібну інформацію.

Чи інтегрується ваше обладнання до систем відеоспостереження/СКУД?

Так. У системі відеоспостереження ви можете вести запис з камер панелей виклику за допомогою протоколу RTSP.

Для інтерграції в систему СКУД в наших панелях викликів передбачений інтерфейс WIEGAND-26.

Якщо у мене немає коробки з QR-кодом, як мені зареєструватися на sip.bas-ip.com?

Надішліть, будь ласка, фото серійного номера обладнання (серійний номер знаходиться з тильного боку, на наклейці) до нас на [email protected] та вкажіть e-mail, під яким ви реєструвалися на sip.bas-ip.com.

За один серійний номер ми включимо до вашого облікового запису можливість додавання 5 віртуальних номерів.

Чи можу я отримати дзвінок з мого домофону на мобільний пристрій?

Так, це реалізовано за допомогою протоколу SIP. Для цього потрібно встановити програму BAS-IP Intercom. Після – зареєструватися в сервісі sip.bas-ip.com та отримати SIP номери.

Далі потрібно привласнити ці номери панелі виклику та смартфону і згідно з інструкцією налаштувати виклик на ваш додаток на вашому мобільному пристрої. У результаті, знаходячись будь-де і маючи доступ до інтернету, ви зможете приймати виклики з вашої викликової панелі на свій мобільний телефон.

Чи можна щось зробити, не приносячи обладнання в сервіс-центр?

При порушенні в роботі або неправильній поведінці внутрішніх моніторів, монітора консьєржа або панелей, не поспішайте відносити їх до сервісного центру! Якщо Ви помітили невідповідність заявленої функціональності або порушення будь-якої працездатності, то це зовсім не означає, що Ваш пристрій потребує ремонту. Прочитайте, будь ласка, наведені нижче рекомендації, і випонивши необхідну Вам дію, з ймовірністю 99% — Ваш пристрій виявиться повністю працездатним:

1. Якщо у Вас внутрішній монітор неадекватно реагує на натискання екрана, не правильна чутливість натискань, при натисканні спрацьовують сусідні кнопки, спрацьовують кнопки розташовані в дрогому кінці екрану або при натисканні на сенсорний екарн — не відбувається ніякої реакції, тоді Вам необхідно сенсорний екран монітора !

Перейти до інструкції з калібрування сенсорних екранів внутрішніх моніторів та монітора консьєржа.

2. Якщо у Вас спостерігаються порушення в роботі внутрішнього монітора, монітора консьєржа або панелі виклику, що характеризуються непрацездатністю будь-якого вузла, відсутністю або не виконанням заявленої функціональності, тоді Вам необхідно просто оновити вбудоване Програмне Забезпечення (Firmware) на вашому пристрої.

Перейти до інструкції з оновлення Програмного забезпечення панелей та моніторівПерейти к инструкции по обновлению Программного Обеспечения вызывных панелей и мониторов.

Інтерфейс на екрані монітора стандартний, чи його можна самому намалювати з потрібними кнопками?

Змінити GUI монітора можна лише під великий об’єкт. Для цього необхідно звернутися до служби технічної підтримки.

Чи є функція обліку проходів картами доступу?

Так, Ви можете вести облік проходів за допомогою програмного забезпечення Management Software.

Щоб переадресувати дзвінок з панелі на мобільний пристрій, потрібно ставити окремий SIP-сервер стороннього виробника?

У локальній мережі достатньо програми BAS-IP, у глобальній – потрібна SIP АТС.

А як відбувається зняття з охорони?

Зняття з охорони здійснюється після введення коду зняття на внутрішньому моніторі або у програмі BAS-IP на мобільному пристрої.

Чи є можливість підключити сторонній контролер до панелі виклику AV-01T v3?

Ви можете підключити сторонній контролер, який має підтримку Wiegand-26, оскільки панель має вихід Wiegand-26.

Скільки кімнат можна обслуговувати за допомогою функції «Розумного будинку»?

За допомогою системи «Розумний дім», яка вбудована у внутрішній монітор інтерфейсу, можна обслуговувати до 16 кімнат.

Як підключаються IP-камери?

Безпосередньо камери повинні бути підключені до тієї ж локальної мережі, що і домофон. За допомогою WEB-браузера на ПК, необхідно зайти на IP адресу внутрішнього монітора в панель налаштування IP камер. Далі в налаштуванні необхідно прописати адресу IP-камери, з якої потрібно відображати відеопотік, підтвердити та перевірити подачу сигналу, тобто трансляцію з камер на домофон.

Як підключити модулі домашньої автоматики для програмування?

Кінцевий модуль керування домашньою автоматикою необхідно підключити до комп’ютера через конвертер USB-RS485. Після чого запрограмувати режими його роботи за допомогою безкоштовного програмного забезпечення, яке йде в комплекті постачання.

Як програмуються модулі домашньої автоматики?

Модулі домашньої автоматики програмуються за допомогою безкоштовного програмного забезпечення, яке йде в комплекті постачання.

Чи є підтримка протоколу SIP в останніх версіях викликових панелей?

Уся лінійка третьої версії підтримує SIP 2.0.

Скажіть, будь ласка, коди для IR модуля встановлено?

Ні, модуль, що навчається, тому Ви можете задати необхідні коди самостійно.

Чи можна замінити монітор BAS-IP на системний блок? Чи є програмне забезпечення під Windows 8?

У нас есть поддержка SIP, поэтому для приема звонков можно использовать любой программный SIP клиент, но в таком случае будет работать только прием звонков и открытие замка. А такие функции как интерком и управление модулями домашней автоматики будут недоступны без соответствующего ПО. Вместе с тем, обратите внимание на то, что системный блок не всегда может заменить видеодомофон ввиду того, что последний всегда включен и готов принять вызов, работая круглосуточно и без перебоев. ПК, в свою очередь, предназначен для решения совершенно других задач, и в момент вызова, может находиться в «спящем» режиме или вовсе быть выключенным. Также, компьютер может использоваться как домашний мультимедиа центр, и входящий вызов может прервать, к примеру, кинопросмотр или игровой процесс в самый неподходящий момент. Помимо этого, не стоит забывать, что для приема вызовов на компьютер, на нем необходимо запустить специальную программу и Вам придется следить за тем, чтобы она была запущена и работала корректно.

Чи плануєте ви розширення типів зчитуваних карт доступу, такі як Mifare, iCLASS та інші?

Зчитувачі Mifare вже встановлюються на панелі, але тільки на замовлення. Використання зчитувачів з підтримкою iCLASS не планується.

Чи для всіх моніторів BAS-IP ви робите прошивку?

На даний момент розробляються прошивки під всі монітори BAS-IP третьої версії, а також деяких моделей другої версії.

Дайте відповідь, будь ласка, чи можна отримати відео на IP телефон?

Отримати відео на IP-телефон можна, якщо телефон підтримує кодек h264.

Як підключаються модулі домашньої автоматики?

Модулі домашньої автоматики підключаються до монітора за 485 інтерфейсом, але через адаптер протоколу BAS-IP SH-61. Завантажити схему підключення модулів домашньої автоматики можна на нашому сайті.

Чи можна підключити одну індивідуальну панель виклику до внутрішнього монітора безпосередньо, без використання комутаційного обладнання?

Так, таке підключення можливе. Викличну панель і внутрішній монітор можна з’єднати між собою звичайним патч-кордом (прямий або перехресний обтиск).

Які замки можуть бути підключені до індивідуальних та багатоквартирних викликових панелей BAS-IP?

До індивідуальної або багатоквартирної панелі виклику BAS-IP можна підключити електромагнітний або електромеханічний (у тому числі типу «заскочка») замок.

Які функції комп’ютерного ПЗ?

Комп’ютерне програмне забезпечення може виконувати такі функції:
• надсилати текстові повідомлення на внутрішні монітори;
• здійснювати моніторинг активних пристроїв у мережі;
• здійснювати моніторинг охоронних шлейфів сигналізації, внутрішніх моніторів;
• реєструвати та видаляти картки доступу на контролерах викликових панелей;
• переглядати проходи картами доступу.

Чи можна підключити IP-домофон BAS-IP до існуючої аналогової багатоквартирної координатно-матрицьної системи?

Оскільки BAS-IP — це цифрова система, що працює за власним протоколом, то підключення до аналогової системи можливе лише за допомогою спеціального адаптера BAS-IP VIZIT.

Чи є можливість запису фото чи відео за датчиком руху?

Ні, можливість запису датчика руху не підтримується.

На скільки градусів повертається камера у відеопанелях? Який кут огляду відеокамер у панелях?

У всіх викликових панелях BAS-IP, крім моделі AV-02 v3, в якій відсутнє регулювання напрямку камери, кут повороту камери по вертикалі до 15, по горизонталі — до 20. Кути огляду відеокамер, встановлених у панелях, становлять: 71˚ по горизонталі та 56˚ по вертикалі.

Чи можлива інтеграція BAS-IP у систему відеоспостереження?

Так, починаючи з версії v3 SIP, викликові панелі «віддають» відеопотік по RTSP протоколу для подальшого використання в системах відеоспостереження.